Sony zapowiedziało film Gravity Rush na Unreal Engine (i anime Patapon)

CES 2024, czyli Consumer Electronic Show właśnie się zaczęło. Podczas prezentacji Sony skupionej na nowej technologii ułatwiającej twórcom filmów kręcenie animacji przy pomocy miksu specjalnych kamer, skanowania aktorów, skanowania otoczenia i Unreal Engine zaprezentowano moc systemu Torchlight. Jego głównym zadaniem jest znaczne przyspieszenie preprodukcji i postprodukcji obrazu… a przy okazji pokazano anime Patapon i film Gravity Rush. Tak po prostu.

Gravity Rush widać w 2:16, Patapony w 2:34 ->

Podziwiam konsekwencję, z jaką robi się wszystko tylko nie Gravity Rush 3.

Bardzo mnie to zawiodło, ale czy serce szybciej zabiło? Jeszcze jak. Bo w moich oczach Gravity Rush 2 jest grą przecudowną, niemal doskonałą. Może animacja przypomni o marce na tyle, że uda się przywrócić Japan Studio i stworzyć jeszcze jedną taką przygodę.

cascad