Ilość kontentu w immersji jest współ proporcjonalna do wykładniczej achievementów w remake gier.
Nawet, kiedy rozpiska jest duża, może okazać się, że jest za duża. Wtedy tematy małe spadają na koniec, a tematy wielkie powracają z siłą lotnej brygady. W atmosferze kontrowersji i niezrozumienia brniemy dalej po to, by posyłać się na kolejne miny. A miny mamy przy tym wesołe, przynajmniej jedno z nas. I tak mamy znowu achievementy na kolejnej platformie i falę (nie)potrzebnych przeróbek gier sprzed lat, a na dokładkę Switcha i Amazona i kilka mniejszych uwag do bolączek współczesnych graczy.
sakora
- Lavocado Nocą #36
- Podcast o grach z sercem. Odcinek, w którym immersja ściera się z kontentem i dobrze czuje zawartość.
- Marcin „Sakora” Tomkowiak i Arkadiusz „Cascad” Ogończyk.
Zapraszamy do odsłuchu (albo ściągnięcia pliku) na soundcloud:
Bez problemu znajdziecie nas w aplikacjach w stylu Podcast Addict. To ten sam kanał co Lavocado Podcast.
Mamy nadzieję, że docenicie to, co robimy i zasubskrybujecie nasz podcast tam, gdzie wam wygodnie. Podajcie też ten odcinek kolegom i koleżankom, którym źle od tej całej pandemii. Spróbujemy im pomóc dobrym słowem i humorem.