Fuksja vs świat – nowe logo Bandai Namco

Po wyjątkowych zawirowaniach dookoła Namco; połączeniu się z Bandai pod nazwą Namco Bandai (2005), oraz późniejszej zmianie nazwy na Bandai Namco (2014), nadszedł czas na nowe logo Holdingu (2021).

Oczywiście zwyciężyła w nim fuksja, królowa kolorów. Władczyni designowego świata i królowa kiecek na weselach. Od 2022 roku wszystko, co wychodzi pod nazwą Bandai Namco będzie miało taki logotyp:

Co interesujące, dorzucono do niego chwytliwy slogan “Fun for all in the future”. Tzn. mnie nie chwycił, ale gratuluję.
Wnioski? Firmie musi iść naprawdę dobrze, skoro wypuszcza teraz tyle gier (te wszystkie gundamowe i shonen jumpowe/anime licencje muszą pięknie konwertować) i zmienia logo na własną nazwę w różowym komiksowym dymku i uznaje, że to najlepszy pomysł, na jaki mogą wpaść.

cascad